DODACIE PODMIENKY
- Ako posielame tovar?
Spôsoby dodania tovaru vrátane výšky nákladov na dodanie tovaru sú uvedené na webovom rozhraní. Konkrétny spôsob dodania tovaru si môžete zvoliť v objednávke v košíku.
V objednávke bude vždy uvedená konečná cena, ktorá už náklady na zvolený spôsob dopravy zahŕňa.
- Kedy Vám tovar dodáme?
Doba dodania tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu dopravy a platby. Štandardná doba dodania je od 1 do 7 dní. Dobu dodania tovaru externými dopravcami však nemôžeme ovplyvniť. V prípade problémov týkajúcich sa doby dodania nás kontaktujte a my budeme situáciu s dopravcom riešiť.
Tovar skladom expedujeme spravidla do dvoch až siedmych pracovných dní od obdržania objednávky (v prípade dobierky alebo platby kartou) alebo po pripísaní platby na náš účet (v prípade bezhotovostnej platby pred doručením tovaru).
Tovar, ktorý nie je na sklade, expedujeme, akonáhle je to možné. O presnom dátume vás budeme informovať.
Dodaním tovaru podľa týchto obchodných podmienok sa rozumie okamih, kedy je Vám tovar doručený. Pokiaľ bezdôvodne odmietnete prevziať tovar, nepovažuje sa táto skutočnosť za nesplnenie povinnosti dodať tovar z našej strany, ani za odstúpenie od zmluvy z Vašej strany.
V prípade že si objednaný tovar neprevezmete, vyhradzujeme si právo na refundáciu nákladov spojenými s dopravou tovaru k Vám ako aj za vrátenie balíka dopravcom k nám.
Vlastnícke právo k tovaru nadobúdate okamihom zaplatenia celej kúpnej ceny, nie však skôr, ako tovar prevezmete.
- Ako postupovať pri prevzatí tovaru?
Pri prevzatí tovaru skontrolujte neporušenosť obalu tovaru. Ak zistíte nedostatky, bezodkladne informujte dopravcu aj nás. Pokiaľ odmietnete zásielku s poškodeným obalom prevziať, nepovažuje sa to za bezdôvodné odmietnutie tovaru.
Okamihom prevzatia tovaru (alebo okamihom, kedy ste mali povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore so zmluvou ste tak neurobili), na vás prechádza zodpovednosť za náhodnú skazu, poškodenie či stratu tovaru.
- Čo sa stane v prípade, že tovar neprevezmete?
Pokiaľ je z dôvodov na vašej strane nutné tovar doručovať opakovane alebo iným ako dohodnutým spôsobom, ste povinní uhradiť náklady spojené s takýmto doručovaním.
V prípade, že tovar bezdôvodne neprevezmete, máme nárok na náhradu nákladov spojených s dodaním tovaru a jeho uskladnením, ako aj ďalších nákladov, ktoré nám z dôvodu neprevzatia tovaru vzniknú.
A teraz jednoduchšie: V prípade že si objednaný tovar neprevezmete, vyhradzujeme si právo na refundáciu nákladov spojenými s dopravou tovaru k Vám ako aj za vrátenie balíka dopravcom k nám.
V prípade zaslania tovaru na dobierku máme ďalej právo od zmluvy odstúpiť. Pokiaľ ste však už kúpnu cenu uhradili (v prípade platby pred dodaním tovaru), máme ďalej právo pristúpiť k svojpomocnému predaju tovaru podľa § 2126 Občianskeho zákonníka.
PLATOBNÉ PODMIENKY
- Aké spôsoby platby prijímame?
Kúpnu cenu môžete uhradiť predovšetkým nasledujúcimi spôsobmi:
- v hotovosti alebo bezhotovostne (platobnou kartou) pri zaslaní tovaru na dobierku;
- bezhotovostne pred dodaním tovaru on-line platobnou kartou alebo prostredníctvom platobnej brány;
- bezhotovostne pred dodaním tovaru prevodom na náš bankový účet (Fio banka), IBAN: SK97 8330 0000 0023 0273 6637 (pokyny vám budú oznámené v potvrdení objednávky).
Prípadné ďalšie spôsoby platby a prípadné poplatky spojené s niektorými spôsobmi platby sú uvedené na webovom rozhraní.
- Kedy nastane splatnosť kúpnej ceny?
V prípade platby v hotovosti (alebo bezhotovostne pri prevzatí tovaru) je cena splatná pri prevzatí tovaru. Pri bezhotovostnej platbe pred dodaním tovaru je cena splatná do piatich dní od prijatia objednávky, cena je uhradená okamihom pripísania príslušnej čiastky na náš bankový účet. Pokiaľ nedostaneme cenu v dobe splatnosti, vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy.
- Môžeme požadovať zálohu alebo uhradenie vopred?
Vezmite na vedomie, že v súlade s § 2119 ods. 1 Občianskeho zákonníka sme oprávnení požiadať vás o uhradenie celej ceny tovaru (príp. zálohy) pred jeho odoslaním alebo odovzdaním.
- Ako vystavujeme daňový doklad?
Súhlasom s týmito obchodnými podmienkami nám udeľujete súhlas s vystavením daňového dokladu elektronickou formou.
Faktúra bude vystavená a odoslaná na email v momente odoslania Vašej objednávky z nášho skladu.