Informácie

Doprava a platba

DODACIE PODMIENKY

  • Ako posielame tovar?

Spôsoby dodania tovaru vrátane výšky nákladov na dodanie tovaru sú uvedené na webovom rozhraní. Konkrétny spôsob dodania tovaru si môžete zvoliť v objednávke v košíku.

V objednávke bude vždy uvedená konečná cena, ktorá už náklady na zvolený spôsob dopravy zahŕňa.

  • Kedy Vám tovar dodáme?

Doba dodania tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu dopravy a platby. Štandardná doba dodania je od 1 do 7 dní. Dobu dodania tovaru externými dopravcami však nemôžeme ovplyvniť. V prípade problémov týkajúcich sa doby dodania nás kontaktujte a my budeme situáciu s dopravcom riešiť.

Tovar skladom expedujeme spravidla do dvoch až siedmych pracovných dní od obdržania objednávky (v prípade dobierky alebo platby kartou) alebo po pripísaní platby na náš účet (v prípade bezhotovostnej platby pred doručením tovaru).

Tovar, ktorý nie je na sklade, expedujeme, akonáhle je to možné. O presnom dátume vás budeme informovať.

Dodaním tovaru podľa týchto obchodných podmienok sa rozumie okamih, kedy je Vám tovar doručený. Pokiaľ bezdôvodne odmietnete prevziať tovar, nepovažuje sa táto skutočnosť za nesplnenie povinnosti dodať tovar z našej strany, ani za odstúpenie od zmluvy z Vašej strany.

V prípade že si objednaný tovar neprevezmete, vyhradzujeme si právo na refundáciu nákladov spojenými s dopravou tovaru k Vám ako aj za vrátenie balíka dopravcom k nám.

Vlastnícke právo k tovaru nadobúdate okamihom zaplatenia celej kúpnej ceny, nie však skôr, ako tovar prevezmete.

  • Ako postupovať pri prevzatí tovaru?

Pri prevzatí tovaru skontrolujte neporušenosť obalu tovaru. Ak zistíte nedostatky, bezodkladne informujte dopravcu aj nás. Pokiaľ odmietnete zásielku s poškodeným obalom prevziať, nepovažuje sa to za bezdôvodné odmietnutie tovaru.

Okamihom prevzatia tovaru (alebo okamihom, kedy ste mali povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore so zmluvou ste tak neurobili), na vás prechádza zodpovednosť za náhodnú skazu, poškodenie či stratu tovaru.

  • Čo sa stane v prípade, že tovar neprevezmete?

Pokiaľ je z dôvodov na vašej strane nutné tovar doručovať opakovane alebo iným ako dohodnutým spôsobom, ste povinní uhradiť náklady spojené s takýmto doručovaním.

V prípade, že tovar bezdôvodne neprevezmete, máme nárok na náhradu nákladov spojených s dodaním tovaru a jeho uskladnením, ako aj ďalších nákladov, ktoré nám z dôvodu neprevzatia tovaru vzniknú.

A teraz jednoduchšie: V prípade že si objednaný tovar neprevezmete, vyhradzujeme si právo na refundáciu nákladov spojenými s dopravou tovaru k Vám ako aj za vrátenie balíka dopravcom k nám.

V prípade zaslania tovaru na dobierku máme ďalej právo od zmluvy odstúpiť. Pokiaľ ste však už kúpnu cenu uhradili (v prípade platby pred dodaním tovaru), máme ďalej právo pristúpiť k svojpomocnému predaju tovaru podľa § 2126 Občianskeho zákonníka.

PLATOBNÉ PODMIENKY

  • Aké spôsoby platby prijímame?

Kúpnu cenu môžete uhradiť predovšetkým nasledujúcimi spôsobmi:

  • v hotovosti alebo bezhotovostne (platobnou kartou) pri zaslaní tovaru na dobierku;
  • bezhotovostne pred dodaním tovaru on-line platobnou kartou alebo prostredníctvom platobnej brány;
  • bezhotovostne pred dodaním tovaru prevodom na náš bankový účet (Fio banka), IBAN: SK97 8330 0000 0023 0273 6637 (pokyny vám budú oznámené v potvrdení objednávky).

Prípadné ďalšie spôsoby platby a prípadné poplatky spojené s niektorými spôsobmi platby sú uvedené na webovom rozhraní.

  • Kedy nastane splatnosť kúpnej ceny?

V prípade platby v hotovosti (alebo bezhotovostne pri prevzatí tovaru) je cena splatná pri prevzatí tovaru. Pri bezhotovostnej platbe pred dodaním tovaru je cena splatná do piatich dní od prijatia objednávky, cena je uhradená okamihom pripísania príslušnej čiastky na náš bankový účet. Pokiaľ nedostaneme cenu v dobe splatnosti, vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy.

  • Môžeme požadovať zálohu alebo uhradenie vopred?

Vezmite na vedomie, že v súlade s § 2119 ods. 1 Občianskeho zákonníka sme oprávnení požiadať vás o uhradenie celej ceny tovaru (príp. zálohy) pred jeho odoslaním alebo odovzdaním.

  • Ako vystavujeme daňový doklad?

Súhlasom s týmito obchodnými podmienkami nám udeľujete súhlas s vystavením daňového dokladu elektronickou formou.

Faktúra bude vystavená a odoslaná na email v momente odoslania Vašej objednávky z nášho skladu.

Kontakt
Megazo, s. r. o.
so sídlom: Laca Novomeského 2630/13
085 01 Bardejov - Slovensko
IČO: 55912532

 

Kontaktní údaje:
Mobil: +421 911 433 965 Volajte v pracovné dni od 8:00 - 16:00
email: info@megazo.sk

Bankové údaje:
Číslo účtu (Fio banka) IBAN: SK97 8330 0000 0023 0273 6637

 

 
Orgán dozoru:
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Prešove pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6
080 01  Prešov 1
tel: 051/7721 597
 

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Prešov oddiel: Sro, vložka č. 47024/P

 #FORM[code=contact]#

Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Tieto všeobecné obchodné podmienky (“Podmienky”) spoločnosti Megazo, s. r. o., so sídlom Laca Novomeského 2630/13, 08501 Bardejov, IČO: 55912532, zapísanej v obchodnom registri pod sp. zn. 47024/P vedenom na Okresnom súde Prešov (Slovensko), e-mail: info@megazo.sk, telefónne číslo +421 911 433 965 („My” alebo „Predávajúci”) upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich, a Nás, ako predávajúcich, vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva“) uzavreté prostredníctvom E-shopu na webových stránkach www.megazo.sk

Všetky informácie o spracovaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu https://www.megazo.sk/informacie/podmienky-ochrany-osobnych-udajov/

Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.

Ako iste viete, tak komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a Zmluva je tak uzatvorená dištančným spôsobom v prostredí E-shopu, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky ( „webové rozhranie E-shopu“).

Pokiaľ niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda pred Podmienkami prednosť.

  1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE
    • Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Tovar;
    • Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie;
    • Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;
    • DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
    • Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
    • Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;
    • Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami oznámených údajov, ktoré umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzatvorených Zmlúv;
    • Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;
    • Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope.
  2. Všeobecné ustanovenia a poučenie
    • Kúpa Tovar je možná iba cez webové rozhranie E-shopu.
    • Pri nákupe Tovaru je Vaša povinnosť poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli pri objednaní Tovaru budeme teda považovať za správne a pravdivé.
  3. UZATVORENIE ZMLUVY
    • Zmluvu s Nami je možné uzatvoriť iba v slovenskom jazyku.
    • Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup k internetu), žiadne ďalšie náklady účtované Nami teda nad rámec Celkovej ceny nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s tým, že prostriedky komunikácie na diaľku využívame.
    • Na to, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili návrh Objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledujúce údaje:
      1. Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete Tovar, o ktorého nákup máte záujem, tlačidlom „Pridať do košíka“);
      2. Informácie o cene, cene za dopravu, spôsobe platby celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci užívateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru a spôsobu jeho doručenia;
      3. Svoje identifikačné a kontaktné údaje slúžiace na to, aby sme mohli doručiť Tovar, najmä teda meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu;
    • V priebehu tvorby návrhu Objednávky môžte až do doby jej vytvorenia meniť údaje a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla “Odoslať objednávku s povinnosťou platby“ Objednávku vytvoríte. Pred stlačením tlačidla musíte ale ešte potvrdiť Vaše zoznámenie sa a súhlas s týmito Podmienkami, v opačnom prípade nebude možné Objednávku vytvoriť. Na potvrdenie a súhlas slúži začiarkavacie políčko. Po stlačení tlačidla „Odoslať objednávku s povinnosťou platby“ budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám.
    • Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po tom, ako Nám bude doručená, potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky. Potvrdením Objednávky z našej strany dochádza k uzatvoreniu Zmluvy medzi Nami a Vami. Podmienky v znení účinnom ku dňu Objednávky tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.
    • Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, keď Tovar nie je dostupný alebo prípady, kedy objednáte väčší počet kusov Tovaru, než koľko je z našej strany umožnené dodať. Informáciu o maximálnom počte Tovarov Vám však vždy v rámci E-shopu vopred poskytneme a nemala by pre Vás byť teda prekvapivá. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie Zmluvy v pozmenenej podobe objednávky (alternatívny tovar) . Zmluva je v takom prípade uzatvorená vo chvíli, keď Našu ponuku potvrdíte.
    • V prípade, že v rámci E-shopu alebo v návrhu Objednávky bude uvedená zjavne chybná Cena, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať ani v prípade, keď ste obdržali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie novej Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade uzatvorená vo chvíli, keď Našu ponuku potvrdíte. V prípade, že Našu ponuku nepotvrdíte ani v lehote 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzatvorenej Zmluvy odstúpiť. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, keď Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba alebo prebýva cifra.
    • V prípade, keď dôjde k uzatvoreniu Zmluvy, Vám vzniká záväzok k zaplateniu Celkovej ceny.
    • V prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete urobiť Objednávku jeho prostredníctvom. Aj v takom prípade máte ale povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vypĺňať Vaše identifikačné údaje.
    • V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavu. Pre poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Pokiaľ tak urobíte, bude Vám Tovar poskytnutý so zľavou.
  4. Užívateľský účet
    • Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.
    • Pri registrácii Užívateľského účtu je Vaša povinnosť uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.
    • Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.
    • Užívateľský účet je osobný, a nie ste teda oprávnení umožniť jeho využívanie tretím osobám.
    • Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho viac ako 3 roky nevyužívate, alebo v prípade, keď porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.
    • Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na potrebnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.
  5. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA
    • Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozrejme v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.
    • Celková cena je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom.
    • Platbu Celkovej ceny po Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi: platba kartou, dobierka, prevod na účet, faktúra so splatnosťou (len pre firmy - vyhradzujeme si možnosť odmietnuť túto možnosť)
      1. Kartou online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu Shoptet Pay, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/sk/vseobecne-obchodne-podmienky-sluzby-shoptet-pay/ . V prípade platby kartou online je Celková cena splatná do 12 hodín
      2. Dobierkou. V takom prípade dôjde k platbe pri doručení Tovaru oproti odovzdaniu Tovaru. V prípade platby dobierkou je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
      3. Bankovým prevodom. Informácie pre vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 96 hodín.
      4. Faktúra so splatnosťou. Tovar je do zaplatenia faktúry majetkom predávajúceho. Pokiaľ objednávateľ za tovar nezaplatí do doby splatnosti faktúry bude mu účtovaná pokuta z omeškania platby a to vo výške 2 % denne.
    • Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu a dostupná v Užívateľskom účte.
    • Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až potom, čo zaplatíte Celkovú cenu a Tovar prevezmete. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu vykonania platby.
  6. DORUČENIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA NÁHODNEJ SKAZY A NÁHODNÉHO ZHORŠENIA PREDMETU KÚPY

    • Tovar Vám bude doručený spôsobom podľa Vašej voľby, pričom môžete vyberať z nasledujúcich možností:
      1. Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností: Paketa, DPD kuriér
    • Tovar je možné doručiť iba v rámci Slovenskej republiky.
    • Doba doručenia Tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladaná doba doručenia Tovaru Vám bude oznámená v potvrdení Objednávky. Doba uvedená na E-shope je iba orientačná a môže sa líšiť od skutočnej doby dodania.
    • Po prevzatí Tovaru od dopravcu je Vaša povinnosť skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a Nám. V prípade, že došlo k poruche na obale, ktorá svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupe do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar od dopravcu prevziať.
    • V prípade, keď porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. 4 Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň to, že Tovar neprevezmete, nie je odstúpenie od Zmluvy medzi Nami a Vami. Nám ale v takom prípade vzniká právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy. Pokiaľ sa rozhodneme toto právo využiť, je odstúpenie účinné v deň, kedy Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na uhradenie Ceny za dopravu, prípadne na nárok na náhradu škody, pokiaľ vznikla.
    • Pokiaľ je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bol v Zmluve dohodnutý, je Vašou povinnosťou nahradiť Nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné 14 dní od doručenia e-mailu.
    • Nebezpečné škody na Tovare na Vás prechádzajú v okamihu, keď ho prevezmete. V prípade, keď Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. 4 Podmienok, na Vás nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza v okamihu, keď ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva škody na Tovare pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.
    • V prípade, že Tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bola uvedená orientačná doba dostupnosti Vás budeme vždy informovať v prípade:
      1. mimoriadneho výpadku výroby Tovaru, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dostupnosti alebo informácie o tom, že nebude možné Tovar dodať;
      2. omeškanie s dodaním Tovaru od nášho dodávateľa, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dodania.
    • V prípade, že nebudeme schopní Vám Tovar dodať ani do 30 dní od uplynutia doby doručenia Tovaru uvedeného v potvrdení Objednávky, a to z akéhokoľvek dôvodu, sme My aj Vy oprávnení od Zmluvy odstúpiť.
  7. PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA
    • Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa čl. 7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä potom, že:
      1. má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a pokiaľ neboli výslovne dohodnuté, potom také, ktoré sme pri popise Tovaru uviedli, prípadne také, ktoré je možné s ohľadom na povahu Tovaru očakávať;
      2. je vhodné na účely, ktoré sme uviedli alebo na účely, ktoré sú pre Tovar tohto typu obvyklé;
      3. zodpovedá akosti alebo vykonaniu dohodnutej vzorky, ak bola akosť alebo prevedenie stanovená podľa vzorky;
      4. je v zodpovedajúcom množstve a hmotnosti;
      5. spĺňa požiadavky na neho kladené právnymi predpismi;
      6. nie je zaťažené právami tretích strán.
    • Práva a povinnosti ohľadom práv z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa podľa neskorších predpisov).
    • V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä pokiaľ nebude splnená niektorá z podmienok podľa čl. 1, môžete Nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva z vadného plnenia (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu či listu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačných údajov. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 1 Podmienok. V uplatnení práva z chybného plnenia je potrebné zvoliť, ako chcete vadu vyriešiť, pričom túto voľbu nemôžete následne, s výnimkou prípadov podľa čl. 7.4, bez nášho súhlasu zmeniť. Reklamáciu vybavíme v súlade s Vami uplatneným právom z chybného plnenia. V prípade, že si nezvolíte riešenie vady, máte práva uvedené v čl. 7.5 aj v situáciách, keď chybné plnenie bolo podstatným porušením Zmluvy.
    • Ak je chybné plnenie podstatným porušením Zmluvy, máte nasledujúce práva:
      1. na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady, alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;
      2. na odstránenie vady opravou Tovaru;
      3. na primeranú zľavu z Ceny;
      4. na odstúpenie od Zmluvy.

V prípade, že zvolíte vyriešenie podľa bodov a) alebo b) a My vadu takto neodstránime v primeranej lehote, ktorú sme uviedli, alebo Vám oznámime, že týmto spôsobom vadu neodstránime vôbec, máte práva podľa bodov c) ad), aj keď ste ich v rámci reklamácie pôvodne nepožadovali. Zároveň pokiaľ si zvolíte odstránenie vady opravou Tovaru a My zistíme, že je vada neopraviteľná, oznámime Vám to a môžete si zvoliť iný spôsob odstránenia vady.

  • Ak je chybné plnenie nepodstatným porušením Zmluvy, máte nasledujúce práva:
    1. na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady, alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;
    2. na odstránenie vady opravou Tovaru;
    3. na primeranú zľavu z Ceny.

Pokiaľ však vadu neodstránime včas alebo odmietneme vadu odstrániť, vzniká Vám právo od Zmluvy odstúpiť. Odstúpiť môžete tiež v prípade, keď nemôžete Tovar riadne používať na opakovaný výskyt vád po oprave Tovaru alebo pri väčšom počte vád Tovaru.

  • V prípade podstatného i nepodstatného porušenia nemôžete odstúpiť od Zmluvy, ani požadovať dodanie novej veci, pokiaľ nemôžete vrátiť Tovar v stave, v akom ste ho obdržali. To ale neplatí v nasledujúcich prípadoch:
    1. ak došlo k zmene stavu Tovaru v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady;
    2. ak bol Tovar použitý ešte pred objavením vady;
    3. ak nebola možnosť vrátenia Tovaru v nezmenenom stave spôsobená Vaším konaním alebo Vaším opomenutím,
    4. ak došlo z Vašej strany pred objavením vady na predaj, spotrebovanie alebo pozmenenie Tovaru pri obvyklom použití; pokiaľ k tomu však došlo len čiastočne, je Vašou povinnosťou tú časť Tovaru, ktorú vrátiť je možné a v takom prípade Vám nebude vrátená časť Cien zodpovedajúca Vášmu prospechu z použitia časti Tovaru.
  • Do 3 dní od obdržania reklamácie Vám na e-mailovú adresu potvrdíme, že sme reklamáciu obdržali, kedy sme ju obdržali a predpokladanú dobu trvania vybavenia reklamácie. Reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od jej obdržania. Lehota môže byť po našej vzájomnej dohode predĺžená. Pokiaľ lehota márne uplynie, môžete odstúpiť od Zmluvy.
  • O vybavení reklamácie Vás budeme informovať e-mailom. Pokiaľ je reklamácia oprávnená, náleží Vám náhrada účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady ste povinní preukázať, napr. účtenkami či potvrdeniami o cene za dopravu. V prípade, že došlo k odstráneniu vady dodaním nového Tovaru, je Vašou povinnosťou Nám pôvodný Tovar vrátiť, náklady na toto vrátenie však hradíme My.
  • V prípade, že ste podnikateľ, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní od prevzatia Tovaru.
  • V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatiť práva z chybného plnenia pri vade, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom Tovare v lehote 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.
  • Ustanovenia ohľadom práva z chýb sa nepoužijú v prípade:
    1. Tovar, ktorý je predávaný za nižšiu Cenu, na vadu, pre ktorú bola nižšia Cena dohodnutá;
    2. opotrebenie Tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním;
    3. použitého Tovaru na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú Tovar mal, keď ste ho prevzali;
    4. kedy to vyplýva z povahy Tovaru.
  1. Odstúpenie od zmluvy
    • K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho počiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.
    • V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca Tovar mimo rámec svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením §1829 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa doručenia Tovaru. V prípade, že sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania poslednej časti Tovaru, a v prípade, že sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane , začína bežať dňom dodania prvej dodávky. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačných údajov). Pre odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 2 Podmienok.
    • Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy:
      1. Tovar, ktorého Cena závisí od výchyliek finančného trhu nezávisle na Našej vôli a môže k nim dôjsť počas lehoty na odstúpenie od Zmluvy;
      2. dodanie alkoholických nápojov, ktoré môžu byť dodané až po uplynutí tridsiatich dní a ich Cena závisí od výchyliek finančného trhu nezávislých na Našej vôli;
      3. Tovar, ktorý bol upravený podľa Vášho priania alebo pre Vašu osobu;
      4. Tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze a Tovar, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným;
      5. Tovar v uzavretom obale, ktorý bol z obalu vyňatý a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť;
      6. dodávka zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak došlo k porušeniu pôvodného obalu;
      7. dodávka novín, periodík alebo časopisov;
      8. dodanie digitálneho obsahu, pokiaľ nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s Vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy a My sme Vám oznámili, že nemáte právo na odstúpenie od Zmluvy.
    • Lehota na odstúpenie podľa čl. 2 Podmienok sa považuje za zachovanú, pokiaľ Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.
    • V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený v odstúpení od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, ako Nám Tovar vrátite. Tovar Nám prosím vracajte čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu.
    • V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 2 Podmienok ste povinní Nám Tovar zaslať do 14 dní od odstúpenia a nesiete náklady spojené s vrátením tovaru k Nám. Vy máte naopak nárok na to, aby sme Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pre dodanie Tovaru ponúkali. V prípade odstúpenia z dôvodu, že My porušíme uzavretú Zmluvu, hradíme aj náklady spojené s vrátením tovaru k Nám, avšak opäť iba do výšky Ceny za dopravu vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pri dodaní Tovaru ponúkali.
    • Zodpovedáte Nám škodu v prípadoch, keď bude Tovar poškodený v dôsledku Vášho nakladania s ním inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. Spôsobenú škodu Vám v takom prípade vyúčtujeme potom, čo Nám Tovar bude vrátený a splatnosť vyúčtovanej čiastky je 14 dní. V prípade, že sme Vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení pohľadávku z titulu nákladov započítať na Vašu pohľadávku na vrátenie Ceny.
    • My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred tým, než Vám dodáme Tovar, pokiaľ existujú objektívne dôvody, prečo nie je možné Tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody spočívajúce v povahe Tovaru), a to aj pred uplynutím doby uvedenej v čl. 9. Podmienok. Môžeme tiež od Zmluvy odstúpiť, pokiaľ je zjavné, že ste uviedli v Objednávke zámerne nesprávne informácie. V prípade, že nakupujete tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, teda ako podnikateľ, sme oprávnení od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek, aj bez udania dôvodu.
  2. Riešenie sporov so spotrebiteľmi
    • Nie sme vo vzťahu ku kupujúcim viazaní žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.
    • Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťujeme prostredníctvom elektronickej adresy info@eltrox.sk. Informáciu o vybavení sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.
    • K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Obrancov mieru 6

      080 01 Prešov 1, internetová adresa: http://www.soi.sk. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcej sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.

    • Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21 . mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22 / ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
  3. Záverečné ustanovenia
    • Pokiaľ Náš a Váš právny vzťah obsahuje medzinárodný prvok (teda napríklad budeme zasielať tovar mimo územia Slovenskej republiky), bude sa vzťah vždy vyčíňať právom Slovenskej republiky. Ak ste však spotrebitelia, nie sú touto dohodou dotknuté Vaše práva vyplývajúce z právnych predpisov.
    • Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená u Našich identifikačných údajov. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.
    • Zmluvu je možné meniť iba na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzavretých zmlúv, ale iba zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny.
    • V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci, a pokiaľ stav vyššej moci trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť.
    • Prílohou Podmienok je vzorový formulár na reklamáciu a vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy.
    • Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenie Objednávky so zhrnutím Objednávky obdržíte e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.
    • Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 1.1.2023


 

Príloha č. 1 - Formulár pre reklamáciu

Adresát:                            Megazo, s.r.o.

 

Uplatnenie reklamácie

Dátum uzavretia Zmluvy:

 

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Tovar, ktorý je reklamovaný:

 

Popis vád Tovaru:

 

Navrhovaný spôsob pre vybavenie reklamácie, prípadne uvedenie čísla bankového účtu pre poskytnutie zľavy:

 

Zároveň žiadam o vystavenie potvrdenia o uplatnení reklamácie s uvedením, kedy som toto právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie spolu s mojím nárokom vrátane dátumu a spôsobu vybavenia reklamácie.

 

Dátum:

Podpis:

Príloha č. 2 - Formulár pre odstúpenie od Zmluvy

Adresát:                Megazo, s.r.o.

Týmto vyhlasujem, že odstupujem od Zmluvy:

Dátum uzavretia Zmluvy:

 

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Špecifikácia Tovaru, ktorého sa Zmluva týka:

 

Spôsob pre vrátenie obdržaných finančných prostriedkov, prípadne uvedenie čísla bankového účtu:

 

 

Ak je kupujúci spotrebiteľom má právo v prípade, že objednal tovar prostredníctvom e-shopu spoločnosti

Megazo, s.r.o. („Spoločnosť“) alebo iného prostriedku komunikácie na diaľku, okrem prípadov uvedených v § 1837 zák. č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov odstúpiť od už uzavretej kúpnej zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, a to bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie. Toto odstúpenie oznámi kupujúci Spoločnosti písomne na adresu prevádzky Spoločnosti alebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovom formulári.

Ak odstúpi kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, od kúpnej zmluvy, zašle alebo odovzdá Spoločnosti bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, tovar, ktorý od nej obdržal.

Ak odstúpi kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, od kúpnej zmluvy, vráti mu Spoločnosť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, všetky peňažné prostriedky (kúpnu cenu dodaného tovaru) vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe kúpnej zmluvy prijala, rovnakým spôsobom. Ak kupujúci zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý Spoločnosť ponúka, vráti Spoločnosť kupujúcemu náklady na dodanie tovaru iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru. Spoločnosť nie je povinná vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako kupujúci tovar odovzdá alebo doručí našej spoločnosti, a tovar skontroluje.

 

Dátum:

Podpis:

Podmienky ochrany osobných údajov

Zásady práce s vašimi údajmi

Sme spoločnosť Megazo, s.r.o.

                          so sídlom Laca Novomeského 2630/13, 085 01 Bardejov

                          IČO: 55912532 IČ DPH: SK2122129856

Prevádzkujeme e-shop na webových stránkach https://www.megazo.sk/

Na predaj tovaru a prevádzku našich webových stránok spracovávame niektoré osobné údaje.

Spracovanie osobných údajov upravuje najmä nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) („GDPR“)

I. Spracovanie osobných údajov

A. Spracovanie osobných údajov v prípade použitia kontaktného formulára

Pokiaľ dopytujete naše produkty a služby, budeme pracovať s vašimi kontaktnými údajmi, ktoré nám oznámite, hlavne prostredníctvom dopytového formulára. Sú to: Meno Priezvisko, adresa, emailová adresa, mobilné číslo.

Z akého dôvodu?

Kontaktujeme vás cez ne pre ďalší dohovor ohľadom dodania tovaru

Na základe akého právneho dôvodu?

Ide o spracovanie na základe článku 6 ods. 1 písm. b) GDPR – rokovania o zmluve, resp. vykonanie opatrení pred uzavretím zmluvy na vašu žiadosť.

Ako dlho budeme osobné údaje spracovávať?

Pokiaľ nenadviažeme ďalšiu spoluprácu, vaše dáta budeme spracovávať najdlhšie 10 rokov od našej poslednej komunikácie.

B. Spracovanie osobných údajov v prípade nákupu

Pokiaľ u nás nakúpite, budeme pracovať s údajmi, ktoré nám vyplníte. Sú to hlavne fakturačné údaje: meno, priezvisko, adresa, emailová adresa, mobilné číslo.

Z akého dôvodu?

Osobné údaje potrebujeme spracovať, aby sme splnili našu zmluvu - dodali vám náš tovar. Cez kontaktné údaje s vami budeme tiež komunikovať ohľadom stavu vašej objednávky, prípadne ohľadom reklamácií alebo vašich otázok.

Osobné údaje budeme ďalej spracovávať pre splnenie našich povinností, ktoré nám plynú zo zákona (hlavne na účtovné a daňové účely, prípadne na vybavenie reklamácií a iné).

Na základe akého právneho dôvodu osobné údaje spracovávame?

Ide o spracovanie na základe článku 6 ods. 1 písm. b) GDPR – plnenie zmluvy a článok 6 ods. 1 písm. c) GDPR – plnenie našej právnej povinnosti.

Ako dlho budeme osobné údaje spracovávať?

Po dobu plnenia našej služby a potom 10 rokov od posledného poskytnutia takej služby alebo dodania tovaru.

C. Newslettery (obchodné oznámenia)

Pokiaľ ste nakupujúci zákazník a nezakázali ste nám to pri nákupe, použijeme vašu e-mailovú adresu pre účely zasielania našich noviniek.

Na základe akého právneho dôvodu?

Umožňuje nám to ust. § 7 ods. 3 zákona č. 480/2004 Zb., o niektorých službách informačnej spoločnosti, pokiaľ ste nám to pri nákupe nezakázali.

Ako dlho budeme osobné údaje spracovávať?

10 rokov od vášho posledného nákupu. Z newslettra sa môžete kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom e-mailu alebo nás kontaktujte na e-maile: info@eltrox.store

 

II. Kto sa k údajom dostane?

Vaše dáta zostanú u nás. Napriek tomu pre nás pracujú niektoré spoločnosti alebo iné osoby, ktoré sa k dátam dostanú preto, že nám pomáhajú s chodom nášho e-shopu. Sú to:

  • prevádzkovateľ e-shopovej platformy Shoptet (spoločnosť Shoptet a.s., so sídlom Dvořeckého 628/8, Břevnov, 169 00, Praha 6, IČO 289 35 675, spoločnosť je zapísaná na Mestskom súde v Prahe, oddiel B vložka 25
  • spoločnosti podieľajúce sa na expedícii tovaru (Paketa, DPD,).
  • spoločnosti podieľajúce sa na prevodoch platieb (FIO banka)
  • poskytovateľ e-mailovej služby (Shoptet)

Osobné údaje spracovávame iba na území Európskej únie.

III.Čo by ste ďalej mali vedieť

V našej spoločnosti máme menovaného poverenca pre ochranu osobných údajov.

V našej spoločnosti nedochádza k rozhodovaniu na základe automatického spracovania či profilovania.

Pokiaľ by ste mali k osobným údajom otázky, kontaktujte nás na e-mailovej adrese info@megazo.sk

IV. Používanie súborov cookies

Cookies sú textové súbory obsahujúce malé množstvo informácií, ktoré sa pri návšteve našich webových stránok sťahujú do Vášho zariadenia. Súbory cookies sa následne pri každej ďalšej návšteve odosielajú späť na webovú stránku alebo inú webovú stránku, ktorá ich rozpozná.

Súbory cookies plnia rôzne úlohy, napríklad umožňujú efektívnu navigáciu medzi webovými stránkami, zapamätanie si Vašich preferencií a celkovo zlepšujú skúsenosť používateľa. Dokážu tiež zaistiť, aby reklamy zobrazované on-line boli lepšie prispôsobené Vašej osobe a Vašim záujmom.

Na webových stránkach používame nasledujúce cookies:

  • Nevyhnutné cookies: sú potrebné na prevádzku webových stránok, umožňujú napríklad prihlásiť sa do zabezpečených častí stránok a ďalšie základné funkčnosti stránok. Táto kategória cookies sa nedá zakázať.
  • Analytické/štatistické cookies: umožňujú nám napríklad rozpoznať a zistiť počet návštevníkov a sledovať, ako naši návštevníci používajú webové stránky. Pomáhajú nám zlepšovať spôsob, akým stránky fungujú, napríklad tak, že umožňujú používateľom ľahko nájsť to, čo hľadajú. Tieto súbory spúšťame iba s Vaším predchádzajúcim súhlasom.
  • Reklamné cookies: používajú sa na sledovanie preferencií a umožňujú zobraziť reklamu a ďalší obsah, ktoré najlepšie zodpovedajú vášmu záujmu a online správaniu. Tieto súbory spúšťame iba s Vaším predchádzajúcim súhlasom.

Upozorňujeme, že tretie strany (vrátane napr. poskytovateľov externých služieb) môžu taktiež používať cookies a/alebo pristupovať k údajom zhromažďovaným cookies na webových stránkach.

V. Vaše práva v súvislosti so spracovaním osobných údajov

Nariadenie GDPR vám dáva okrem iného právo obrátiť sa na nás a chcieť informácie, aké vaše osobné údaje spracovávame, vyžiadať si u nás prístup k týmto údajom a nechať ich aktualizovať alebo opraviť, poprípade požadovať obmedzenie spracovania, môžete požadovať kópiu spracovávaných osobných údajov, požadovať po nás v určitých situáciách výmaz osobných údajov av určitých prípadoch máte právo na ich prenositeľnosť. Proti spracovaniu na základe oprávneného záujmu je možné vzniesť námietku.

Pokiaľ si myslíte, že s dátami nenakladáme správne, máte právo podať sťažnosť na Úrad pre ochranu osobných údajov, prípadne sa so svojimi nárokmi obrátiť na súd.

Zásady používania súborov cookies

Článok I

POUŽÍVANIE COOKIES

  1. Tieto webové stránky používajú súbory cookies, ktoré ich návštevníka (ďalej len „vy“ v príslušnom gramatickom tvare) odlišujú od ostatných používateľov. To nám umožňuje vylepšovanie našich stránok a poskytovanie lepšieho zážitku pri ich prehliadaní jednotlivými návštevníkmi.
  2. Tieto zásady používania súborov cookies popisujú:

- spracovanie údajov zhromaždených s využitím súborov cookies a podobných technológií a

- účely, na ktoré tieto súbory cookies používame.

  1. Ďalšie dôležité informácie o tom, akým spôsobom sú spracúvané osobné údaje získané prostredníctvom týchto webových stránok nájdete v časti označovanej ako podmienky používania. 

Článok II

ČO SÚ COOKIES 

  1. Cookies - sú malé súbory, ktoré sa sťahujú do zariadenia (počítač, tablet, mobilný telefón atď.), obsahujúce určité množstvo informácií umožňujúcich webovej stránke rozpoznať vás ako používateľa, počas používania Internetovej stránky. Prevádzkovateľ pomocou cookies skúma účinnosť Internetovej stránky. Cookies vo všeobecnosti nemajú žiadne informácie slúžiace na identifikáciu jednotlivých osôb, ale namiesto toho sa používajú na identifikáciu prehliadača na konkrétnom zariadení. Pojem cookies používame v tomto dokumente aj na iné súbory, ktoré zhromažďujú informácie podobným spôsobom (napr. pixely, majáky, atď). Na základe týchto súborov vás webová stránka môže rozpoznať:
  • pomocou tzv. „relačného cookies“ - počas vašej návštevy webu. Tieto tzv. dočasné cookies, ktoré sa po zatvorení prehliadača automaticky odstránia. Prehliadač môžete nastaviť tak, aby Vás informoval o používaní súborov cookies. To Vám zabezpečí transparentnosť používania cookies. Dôležité: ak úplne vylúčite používanie súborov cookies, pravdepodobne nebudete môcť používať určité funkcionality našej Internetovej stránky.
  • pomocou tzv. „trvalé cookies“ - pre opakované návštevy webu. Tieto trvalé cookies môžu byť kontrolované pri každej návšteve Internetovej stránky. Informácie, ktoré zhromažďujeme prostredníctvom Internetovej stránky, zahŕňajú: typ prehliadača, internetovú adresu, z ktorej sa pripojil na Internetovú stránku, operačný systém zariadenia, IP adresa zariadenia. Pre zobrazovanie relevantnejších reklám sú niektoré cookies stanovené reklamným systémom tretích strán, ako je Google Analytics. Toto je možné vypnúť v účte Google. Počítač je možné nastaviť tak, aby cookies odmietal, aj keď v takom prípade je možné, že niektoré funkcie stránky nebudú funkčné.
  1. „naše cookies“ sú také súbory cookies, ktoré boli umiestnené na túto webovú stránku našou spoločnosťou.
  2. „cookies tretích strán“ sú také súbory cookies, ktoré sú umiestnené do vášho zariadenia inou spoločnosťou pri použití našich webových stránok. Súbory cookies tretích strán môže do vášho zariadenia umiestňovať niekto, kto nám poskytuje určitú službu (napríklad Google Analytics).
  3. Tretie strany nemajú prístup k dátam v našich súboroch cookies a takisto my nemôžeme získať prístup ku cookies tretích strán.

Článok III

ROZSAH A ÚČELY POUŽÍVANIA COOKIES 

Na našej Internetovej stránke používame nasledujúcich päť kategórií súborov cookies: Nevyhnutné súbory cookies, Výkonnostné súbory cookies.

  1. Súbory cookies sú používame na nasledujúce účely:
  2. Nevyhnutné súbory cookiessú súbory cookies, bez ktorých by naše webové stránky nemohli fungovať, resp. bez ktorých by nebolo možné riadne používanie týchto stránok. Tieto súbory cookies sa automaticky umiestňujú do vášho zariadenia a nemožno ich vypnúť. Nevyhnutné cookies vás nemôžu identifikovať a sú používané iba preto, aby sa zaručilo správne zobrazenie a fungovanie našej webovej stránky.
  3. Výkonnostné súbory cookiespomáhajú zlepšovať funkčnosť našich webových stránok, napríklad tým, že zaisťujú, aby používatelia ľahko našli to, čo hľadajú.
  4. Tieto cookies môžu byť nastavené prostredníctvom našich stránok aj našimi reklamnými partnermi, ktorí ich môžu použiť na profilovanie vašich záujmov a na zobrazenie relevantných reklám aj na iných stránkach, v zmysle zásad používania súborov cookies dostupných na stránkach týchto partnerov zobrazených v pokročilom nastavení ukladania súborov cookies.
  5. Tieto základné zásady používania cookies vám dávajú informácie o konkrétnych cookies používaných na týchto webových stránkach. 

Článok IV

NASTAVENIE COOKIES 

  1. Pri prvej návšteve našich webových stránok sa do vášho zariadenia ukladajú iba absolútne nevyhnutné súbory cookies. Pokiaľ neprijmete/nepovolíte všetky súbory cookies alebo nevyberiete vaše individuálne preferencie pre súbory cookies, toto nastavenie sa nezmení. Podrobnosti o tom, ako kontrolovať a mazať súbory cookies, nájdete v čl. VI Kontrola a mazanie cookies.
  2. Niektoré súbory cookies, ktoré používame, sú nevyhnutné pre to, aby naše webové stránky fungovali. Napríklad keď prvýkrát navštívite naše webové stránky, objaví sa vám vyskakovacie okno so správou upozorňujúcou na naše používanie cookies.
  3. Kliknutím na príslušné tlačidlo vo vyskakovacom okne súhlasíte s naším používaním nevyhnutných cookies spôsobom opísaným v týchto základných zásadách používania cookies. Vo vzťahu ku všetkým ostatným typom cookies, ktoré používame, uvádzame, že tieto vo vašom zariadení nebudú nastavené, pokiaľ nedáte súhlas s ich použitím.
  4. V prípade, ak poskytnete svoj súhlas s cookies, zároveň poskytnete nám aj príslušným tretím stranám súhlas, aby predmetné cookies používali vaše osobné údaje takým spôsobom, ako je uvedené v našich podmienky používania, a my nastavíme alebo prečítame iba relevantné súbory cookies v čase uvedenom v tabuľke, ku ktorej sa dostanete kliknutím na príslušný odkaz vo vyskakovacom okne.
  5. Aby ste vypli príslušné súbory cookies, ktoré sa používajú na základe súhlasu, môžete kedykoľvek odvolať svoj súhlas s používaním cookies. Uskutočňuje sa to pomocou ikony cookies v príslušnej časti našich stránok. Dovoľujeme si vás upozorniť, že súbory cookies môžu na vašom zariadení zostať aj po tom, čo sa rozhodnete ich nepoužívať. Ďalšie informácie o tom, ako tieto súbory odstrániť z vášho zariadenia, nájdete v texte nižšie alebo v záložke pomocníka/nápovedy vášho prehliadača.
  6. S odvolaním vášho súhlasu s používaním voliteľných cookies je spojené aj odvolanie súhlasu na použitie osobných údajov, ktoré zhromažďujeme pomocou týchto cookies. Ďalšie podrobnosti nájdete v našich podmienkach používania. 

Článok V

NAKLADANIE S INFORMÁCIAMI 

  1. V tejto časti zásad používania cookies uvádzame, ako používame osobné údaje získané prostredníctvom súborov cookies používaných na našich webových stránkach, na základe akých právnych dôvodov a na aké účely.
  2. Pre prípad zmluvného dôvodu pre nevyhnutné súbory cookies môžeme vaše osobné údaje používať na plnenie našich zmluvných povinností v zmysle našich podmienok používania.
  3. Pre prípad zákonného dôvodu pre nevyhnutné súbory cookies môžeme vaše osobné údaje používať na plnenie našich zákonných povinností, a to najmä v prípadoch, keď od nás zákon vyžaduje rozpoznať predvoľby cookies (napríklad zistiť, keď ste v prehliadači vypli všetky cookies).
  4. Pre prípad oprávneného záujmu pre nevyhnutné súbory cookies, môžeme v rámci nášho oprávneného záujmu používať vaše osobné údaje na prevádzkovanie webových stránok v prípadoch, keď neexistuje zákonný dôvod pre ich spracovanie - viď vyššie.
  5. Pre prípad, že ste nám poskytli svoj súhlas s výkonnostnými súbormi cookies, s funkčnými súbormi cookies alebo s marketingovými súbormi cookies, môžeme vaše osobné údaje použiť a spracovať na:
  6. náhľad a analýzu vykonanú za účelom informovania o našich marketingových stratégiách a na zlepšenie vašej návštevnosti;
  7. identifikáciu a zaznamenanie, kedy ste otvorili webové stránky;
  8. zaznamenanie, kedy sa zapojili do elektronickej komunikácie;
  9. hodnotenie a zlepšovanie našich služieb tak, aby vaša návšteva a používanie webovej stránky boli užitočnejšie;
  10. zhodnotenie použitia webu, aby sme vám mohli poskytnúť rozšírené služby;
  11. kontrolu kvality, výkonu webových stránok a správu systému;
  12. sledovanie vášho prehliadača na iných weboch a vytváranie profilu vašich záujmov, aby sa vám zobrazovali relevantné reklamy na iných webových stránkach;
  13. účely zabezpečenia, ako je napríklad prevencia alebo odhalenie podvodnej činnosti.

Článok VI

KONTROLA A MAZANIE COOKIES

  1. K vypnutiu alebo odhláseniu príslušných súborov cookies slúžia ikony cookies v rohu vášho zariadenia, kde môžete kedykoľvek zmeniť nastavenia cookies. Pre funkčnosť nastavenia bude zrejme nutné aktualizovať stránku. Po tomto vypnutí alebo odhlásení už nebudú naše webové stránky k týmto súborom cookies pristupovať ani ich čítať.
  2. V zariadení môžu zostať aj naďalej uložené rôzne súbory, skripty, kódy prípadne ďalšie informácie týkajúce sa súborov cookies. Tieto môžete odstrániť vymazaním súborov cookies a medzi pamäte prehliadača pomocou nastavenia webového prehľadávača.
  3. Akákoľvek zmena nastavenia vášho webového prehľadávača sa vzťahuje iba na tento konkrétny webový prehliadač. Pokiaľ v zariadení používate viac ako jeden webový prehliadač, musíte zmeniť nastavenia zvlášť pre každý prehliadač a každé zariadenie.
  4. Ďalšie informácie týkajúce sa súborov cookies môžu byť k dispozícii v rámci funkcie „pomocník“ prehliadača alebo operačného systému alebo v návode na obsluhu vášho zariadenia.
  5. Pre odhlásenie zo sledovania Google Analytics na všetkých webových stránkach, navštívte stránku http://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
  6. Webová stránka http://www.allaboutcookies.org/, poskytuje komplexné informácie o úprave nastavení cookies v celom rade prehliadačov. Dovoľujeme si vás upozorniť, že nakoľko nie sme ani vlastníkmi ani prevádzkovateľmi tohto webu, nenesieme zodpovednosť za jeho obsah.
  7. Dovoľujeme si vás upozorniť, že v prípade, ak pomocou nastavení webového prehľadávača zakážete nevyhnutné súbory cookies (alebo všetky súbory cookies), nebude fungovať jedna alebo viac základných funkcií týchto webových stránok vrátane tých, ktoré majú zaistiť bezpečnú návštevu, správne alebo vôbec.
  8. Dovoľujeme si vás upozorniť, že v prípade, ak odmietnete alebo odvoláte súhlas s použitím akýchkoľvek nie nevyhnutných cookies alebo súvisiacich osobných údajov, nemusí zodpovedajúca funkcia alebo funkcia týchto webových stránok fungovať správne alebo vôbec. Použitie základných funkcií a funkčnosť webových stránok týmto nebude dotknuté.

Článok VII

HLAVNÉ COOKIES A COOKIES TRETÍCH STRÁN 

  1. Kliknutím na odkaz Podrobnosti o súbore cookies na banneri sa dostanete k zoznamu hlavných súborov cookies, ktoré na našich stránkach používame, ako aj k  informáciám o účele ich použitia, ktoré sa nachádzajú v tabuľke Podrobnosti o súboroch cookies.
  2. V rámci našej činnosti používame a spolupracujeme s viacerými dodávateľmi a partnermi tretích strán, ktorí nastavujú alebo čítajú súbory cookies na našich webových stránkach, pričom nad týmito súbormi nemáme žiadnu kontrolu. Odporúčame, aby ste si kontrolovali zásady ochrany osobných údajov príslušnej tretej strany, a to aj napriek tomu, že poskytujeme zhrnutie súborov cookies tretích strán použitých v tabuľke Podrobnosti o súboroch cookies.
  3. Súbory cookies tretích strán používané v súvislosti s našimi webovými stránkami zahŕňajú:
  4. Nevyhnutné súbory cookies. Ide o súbory cookies, ktoré sú nevyhnutné pre fungovanie našich webových stránok.
  5. Výkonnostné súbory cookies. Používame cookies, aby ste nám pomohli zhromažďovať informácie, ktoré nám umožňujú analyzovať webovú prevádzku na našich webových stránkach. Informácie zhromaždené prostredníctvom cookies, ktoré sú anonymné, sú zasielané tretej strane, ktorá prevádzkuje analytické nástroje, ktoré používame na analýzu zhromaždených informácií a na zlepšenie výkonu webu.
  6. Funkčné súbory cookies. Súbory cookies používame na zlepšenie funkčnosti a zabezpečenie webu vrátane zapamätania vašich preferencií a správy výkonu webu.
  7. Marketingové súbory cookies. Tieto cookies sú nastavené prostredníctvom našich stránoknašimi marketingovými partnermi a slúžia na vytváranie profilu vašich záujmov a zobrazovanie relevantných reklám na iných stránkach. Neukladajú priamo osobné údaje, ale

Článok VIII

SLEDOVANIE EMAILOV 

  1. Niektoré našou spoločnosťou zasielané e-maily, môžu obsahovať tzv. pixelový štítok, webový maják, priehľadný obrázok alebo sledované odkazy, ktoré nám umožňujú zistiť, kedy ste otvorili e-mail, a overiť, ktoré odkazy uvedené v e-maile ste navštívili. Vďaka týmto informáciám vieme zistiť, ktoré časti našich e-mailov sú najviac zaujímavé.
  2. Odstránením e-mailu môžete odstrániť aj pixelový štítok. V prípade, ak si neprajete stiahnuť pixel do svojho počítača alebo iného zariadenia, môžete to zaistiť výberom služby dostávať e-maily vo formáte jednoduchého textu, alebo neotváraním obrázkov v e-maile.
  3. Pre odhlásenie z nášho mailing listu môžete použiť našu kontaktnú emailovú adresu uvedenú v podmienkach používania.

Článok IX

ZMENY A KONTAKT 

  1. Kedykoľvek môže dôjsť k zmene týchto základných zásad používania cookies zo strany našej spoločnosti, a to zaslaním e-mailu s pozmenenými ustanoveniami alebo ich zverejnením na našich webových stránkach.
  2. Akékoľvek zmeny nadobudnú účinnosť 7 dní po dátume odoslania e-mailu podľa predchádzajúceho bodu alebo po dátume zverejnenia upravených ustanovení na webových stránkach, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
  3. Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete ďalšie informácie o súboroch cookies alebo spracovaní osobných údajov, kontaktujte nás za pomoci kontaktných údajov uvedených v našich podmienkach používania.

 Používané súbory cookies:

 

Technický názov

Vydavateľ

Účel o popis cookies

Trvanie

_gid

megazo.sk

Tento súbor cookie je nastavený službou Google Analytics. Ukladá a aktualizuje jedinečnú hodnotu pre každú navštívenú stránku a používa sa na počítanie a sledovanie zobrazenia stránok.

Relačné (24 hodín)

_ga

megazo.sk

Tento názov súboru cookie je spojený s Google Universal Analytics – čo je významná aktualizácia bežnejšie používanej analytickej služby Google. Tento súbor cookie sa používa na rozlíšenie jedinečných užívateľov priradením náhodne vygenerovaného čísla ako identifikátora klienta. Je zahrnutý v každej požiadavke na stránku a používa sa na výpočet údajov o návštevníkoch, reláciách a kampaniach pre analytické prehľady stránok.

 

Relačný (1 rok)

 

_gat_gtag_UA_xxxxxxxx_1

 

megazo.sk

Tento súbor cookie je súčasťou služby Google Universal Analytics, aby obmedzil počet žiadostí a tým obmedzil zhromažďovanie údajov na stránkach s vysokou návštevnosťou.

 

Relačné (1 minúta)

 

 

Ďalšie informácie o cookies a ich aktuálny zoznam nájdete prostredníctvom jednotlivých internetových prehliadačov, najčastejšie v položke Nástroje pre vývojárov.

Súhlas môže byť vyjadrený prostredníctvom zaškrtávacieho políčka obsiahnutého v tzv. cookie lište. Súbory cookies môžete aj následne v nastavení svojho internetového prehliadača odmietnuť, alebo si nastaviť používanie len niektorých.

Ďalšie informácie o správe cookies v jednotlivých prehliadačoch nájdete na nasledujúcich odkazoch:

gdpr

Prevádzkovateľ:

Obchodné meno:

Megazo, s.r.o.

Sídlo:

Laca Novomeského 2630/13, 085 01 Bardejov

IČO:

55912532

Právna forma:

Spol. s.r.o.

Zapísaný:

Obchodný register Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 47024/P

Zastúpený:

Martin Kundrik

Kontakt:

0911 433 965  

 

Nadobúda účinnosť: 3.1.2024 

Dátum aktualizácie: 17.01.2024        

 

Dokumenty na stiahnutie:

Žiadosť dotknutej osoby na uplatnenie jej práv

Namietanie spracúvania osobných údajov dotknutou osobou.

Žiadosť dotknutej osoby týkajúca sa jej osobných údajov           

Odvolanie súhlasu so spracúvaním osobných údajov               

Technická podpora

 


Máte problém pri zapojení a nastavení produktu?
Chcete pomôcť pri výbere produktu?
Neváhajte nás kontaktovať radi Vám pomôžeme.

 

Majte s nami trpezlivosť ani my nevieme všetko, ale máme sa koho opýtať v prípade, že budete mať nejakú špeciálnu požiadavku.

Kontaktujte nás v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 na mobilnom čísle +421 911 433 965
alebo e-mailom na adresu info@megazo.sk

Vrátenie tovaru - reklamácia

Reklamačný poriadok

Tento Reklamačný poriadok (ďalej len „reklamačný poriadok“) upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru zakúpeného spotrebiteľom prostredníctvom on-line obchodu eltrox.sk od našej spoločnosti:

Megazo, s.r.o., so sídlom Laca Novomeského 2630/13, 085 01 Bardejov

IČO: 55912532

DIČ: 2122129856

IČ DPH: SK2122129856

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Prešov oddiel Sro, vložka 47024/P

adresa pre doručenie: Megazo, s.r.o., Laca Novomeského 2630/13, 085 01 Bardejov

telefónne číslo: +421 911 433 965

kontaktný e-mail: info@megazo.sk

 

  1. Za aké vady tovaru zodpovedáme?
  • Ako predávajúci zodpovedáme za to, že vám bol dodaný ten tovar, ktorý ste si objednali, a že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, že tovar pri prevzatí najmä:
  • má vlastnosti, ktoré medzi nami boli dojednané, ktoré popisujeme, alebo ktoré ste mohli očakávať s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy;
  • je v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti;
  • vyhovuje požiadavkám právnych predpisov;
  • sa hodí na účel, ktorý uvádzame, alebo na ktorý sa zakúpený tovar obvykle používa;
  • zodpovedá akosti, ktorá bola medzi nami dojednaná, prípadne akosti, ktorú pre daný typ tovaru ustanovujú platné a účinné právne predpisy; a
  • nemá právne vady, tj. k tovaru nemá majetkové práva tretia osoba a tovar je vybavený dokumentmi a dokladmi potrebnými pre riadne užívanie tovaru.

Ďalej zodpovedáme za to, že sa tieto vady nevyskytnú v záručnej dobe. Nad rámec zákonnej záručnej doby pre spotrebiteľov neposkytujeme žiadnu záruku za akosť.

  • Za vadu tovaru nemožno považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach. Pokiaľ tovar nezodpovedá vašej predstave, máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru v súlade s článkom 6 Všeobecných obchodných podmienok.
  1. Aká je záručná doba?
    • Pri nepoužitom spotrebnom tovare je záručná doba 24 mesiacov od prevzatia tovaru, ak nie je na webovom rozhraní, v dokumentoch priložených k tovaru alebo v reklame stanovená dlhšia záručná doba.

U použitého tovaru je záručná doba 12 mesiacov od prevzatia tovaru.

  • V prípade, že vám bude tovar vymenený či opravený, na nový tovar, resp. vymenené súčiastky a náhradné diely, nebeží nová záručná doba. Záručná doba sa však v takom prípade predlžuje o dobu, počas ktorej ste nemohli kvôli vade tovaru užívať, tj najmä o dobu, počas ktorej je tovar v oprave.
  1. Aké práva z chybného plnenia máte?
    • Vaše práva z chybného plnenia sa riadia občianskym zákonníkom, najmä § 2099 až 2117, a tiež § 2165 až 2174.
    • V súlade s vyššie uvedenými ustanoveniami vám patria najmä nasledujúce práva:
  2. Doplnenie toho, čo chýba

Pokiaľ vám dodáme tovar v menšom množstve, než ktorý bol dojednaný, alebo vám dodáme nekompletný tovar, máte právo na doplnenie toho, čo chýba.

  1. Zľava z kúpnej ceny

Pokiaľ pri prevzatí tovaru existovala na tovar vada alebo sa vada vyskytla v záručnej dobe, môžete požadovať vždy primeranú zľavu z kúpnej ceny.

  1. Výmena tovaru alebo chybné súčasti tovaru

Výmenu tovaru alebo chybné súčasti tovaru môžete požadovať vždy, pokiaľ to nie je neúmerné k povahe vady (tj najmä v prípade, keď nie je možná bezprostredná oprava veci) a pokiaľ sa nejedná iba o nepodstatné porušenie zmluvy.

Právo na výmenu tovaru vám nepatrí v prípade, že je chybná iba časť (súčasť) tovaru. Pokiaľ v priebehu reklamačného konania dôjdeme k záveru, že je chybná iba súčasť tovaru, vymeníme vám túto súčasť.

Požadovať výmenu tovaru nemôžete pri tovare použitom alebo predávanom za nižšiu cenu. Namiesto toho môžete požadovať zľavu z kúpnej ceny.

  1. Oprava veci

Pokiaľ je možné tovar opraviť, patrí vám právo na bezplatné odstránenie vady. Pokiaľ sa v priebehu reklamačného konania ukáže, že nie sme schopní tovar opraviť, budeme vás bezodkladne informovať a môžete zvoliť iný tu uvedený spôsob vybavenia reklamácie.

  1. Vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy)

Vrátenie peňazí môžete požadovať iba za predpokladu, že:

  • dodanie vadnej alebo nekompletnej veci z našej strany zakladá podstatné porušenie zmluvy; alebo
  • nie sme schopní odstrániť vadu, pre ktorú nemôžete tovar riadne používať, alebo nie sme schopní tovar s touto chybou vymeniť (napr. tovar sa už nevyrába); alebo
  • tovar nemôžete riadne používať pre opakovaný výskyt vady po oprave (výskyt tej istej vady po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách); alebo
  • sa na tovare vyskytne väčší počet vád (súčasný výskyt aspoň troch odstrániteľných vád, z ktorých každá bráni riadnemu užívaniu tovaru); alebo
  • nedodržíme lehotu na vybavenie reklamácie/nezjednáme nápravu do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
    • Podmienkou pre výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy) je, že vrátite vec v tom stave, v akom ste ju obdržali. Výnimkou sú prípady, keď:
  1. došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci;
  2. ste použili vec ešte pred objavením vady;
  3. ste nespôsobili nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave svojím konaním alebo opomenutím; alebo
  4. ste vec predali ešte pred objavením vady, spotrebovali ju, alebo pozmenili vec pri obvyklom použití; ak sa tak stalo len sčasti, vrátite nám, čo ešte vrátiť môžete, a dáte nám náhradu do výšky, v ktorej ste mali z použitia veci prospech.

 

  1. Kedy nemožno práva z chybného plnenia uplatniť?
    • Práva z chybného plnenia vám nepatria, ak:
  • ste o vade pred prevzatím veci vedeli;
  • ste chybu sami spôsobili; alebo
  • uplynula záručná doba.
    • Záruka a nároky z zodpovednosti za vady sa ďalej nevzťahujú na:
  • opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním (za opotrebenie spôsobené užívaním sa považuje aj zníženie kapacity batérií a akumulátorov);
  • vady použitej veci zodpovedajúcej miere používania alebo opotrebenia, ktoré tovar mal v okamihu, kedy ste ich prevzali;
  • veci predávané za nižšiu cenu – iba vo vzťahu k vade, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná; alebo
  • veci, ak to vyplýva z ich povahy (najmä tovar, ktorý zo svojej povahy nemôže vydržať po celú dobu trvania záručnej doby).

 

  1. Ako postupovať pri reklamácii?
    • Reklamáciu u nás uplatnite bez zbytočného odkladu od zistenia vady.
    • Reklamácie prijímame tak, že nám produkt pošlete na našu adresu.

Pokiaľ máte záujem o opravu veci, av potvrdení o trvaní práv z chybného plnenia (záručnom liste) je uvedená osoba určená na opravu, ste povinní uplatniť reklamáciu u tejto osoby. Túto povinnosť máte iba v prípade, že sa táto osoba nachádza na rovnakom mieste ako my alebo na mieste k vám bližším.

  • Odporúčaný postup pri reklamácii:
  • pre rýchlejšie vybavenie nás o reklamácii môžete vopred informovať telefonicky, e-mailom alebo písomne;
  • zároveň je vhodné nás informovať o tom, aké právo z chybného plnenia ste si zvolili, teda či máte v súlade s týmto reklamačným poriadkom záujem o doplnenie toho, čo chýba, zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo jeho chybné súčasti, opravu veci, vrátenie peňazí, prípadne ďalšie práva v súlade s týmto reklamačným poriadkom a občianskym zákonníkom;
  • reklamovaný tovar nám doručte spolu s uplatnením reklamácie alebo následne (inak ako na dobierku, ktorú nepreberáme) na adresu sídla alebo prevádzky (príp. na adresu osoby určenej na opravu), pričom pri zasielaní odporúčame zabaliť tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodenie či zničenie;
  • pre uľahčenie postupu je vhodné k tovaru priložiť doklad o zakúpení tovaru či daňový doklad – faktúru, ak bola vystavená, alebo iný dokument preukazujúci kúpu tovaru, spolu s popisom vady a návrhom na spôsob riešenia reklamácie.

Nesplnenie niektorého z vyššie uvedených krokov alebo nepredloženie ktoréhokoľvek z vyššie uvedených dokumentov nebráni kladnému vybaveniu reklamácie podľa zákonných podmienok.

  • Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy nám bol oznámený výskyt vady.
  • O doručenej reklamácii rozhodujeme ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná na odborné posúdenie vady. Reklamácia vrátane prípadného odstránenia vady bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa nedohodneme na dlhšej lehote.
  • Pokiaľ zvolíte právo, ktoré vám nemôže byť z objektívnych dôvodov priznané (najmä pri neodstrániteľných vadách alebo v prípade výmeny tovaru, ktorá nie je možná), budeme vás bezodkladne kontaktovať. V takom prípade môžete zvoliť iné právo v súlade s týmto reklamačným poriadkom.
  • Pri reklamácii vám vydáme písomné potvrdenie o tom, kedy ste právo uplatnili, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete. Ďalej (po vybavení reklamácie) vám vydáme potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
  • V súlade s občianskym zákonníkom máte právo na úhradu účelne vynaložených nákladov pri uplatnení reklamácie tovaru. Vezmite na vedomie, že právo na úhradu týchto nákladov musíte uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, v ktorej je potrebné vytknúť vadu.

 

Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od 4.1.2024

Záruka vrátenia peňazí

V súlade s ustanovením § 12 ods. 1 c. 102/2014 Zz o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. V prípade, že spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote berie na vedomie, že dodávateľ je oprávnený požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nákladov spojených s odstúpením od zmluvy.

Odstúpením od zmluvy sú si strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, že spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, má ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení.

Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená čiastka za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú čiastku bezodkladne po vrátení objednaného tovaru.


A teraz jednoduchšie

Pokiaľ tovar nenaplnil Vaše očakávania, alebo ste jednoducho zmenili názor na kúpu, nemusíte sa obávať a môžete tovar jednoducho vrátiť s tým, že garantujeme vrátenie peňazí v plnej výške a bez zbytočných otázok.

Aby ste garanciu uplatnili nemusíte robiť nič výnimočné. Stačí ak do 14 dní od prevzatia zašlete tovar späť, požiadate o vrátenie peňazí a my Vám ich bez zbytočných otázok vrátime obratom.

- peniaze Vám vrátime v plnej výške
- peniaze vraciame obratom na Váš účet najneskôr do 14 dní
- na rozmyslenie máte celých 14 dní
- garanciu uplatníte jednoducho a bez zbytočných otázok, stačí nás o tom informovať

 Táto stránka má informatívny charakter, záväzné stanovisko obsahujú VOP.